Atunci cand incerci pentru prima data un serviciu este firesc sa te simti debusolat sau sa fii curios despre toate detaliile. Este de altfel si prima experienta care ar putea sa iti demonstreze daca ai mai dori sau nu sa repeti povestea.
Pentru toti cei care urmeaza sa aiba parte de experienta cazarii in regim hotelier intr-unul dintre apartamentele noastre sau din garsonierele noastre disponibile avem pregatite raspunsurile la unele dintre cele mai populare curiozitati si framantari.
Sunt obligat sa platesc serviciul de menaj?
Desigur ca in plata pe care o face oaspetele se include si curatenia pe care o gaseste acesta cand ajunge la destinatie. Insa pe durata sederii poate cere optional si alte servicii aferente acestui sector, pe care le va plati.
Intocmai pentru a nu fi deranjati, precum se intampla la hotel, oaspetii nu trebuie sa se preocupe de menaj in sensul unei plati extra. La cerere, putem include anumite zile stabilite cand se doreste menaj. De obicei oaspetii care au o sedere de lunga durata isi doresc acest lucru.
Am vesela?
Tot ce tine de vesela, tacamuri, asternuturi si bineinteles dotari privind partea de electrocasnice sunt aspecte de care oaspetele nu trebuie sa se preocupe. Acestea se regasesc ca in orice alt camin. Pentru fiecare apartament sau garsoniera dorita sunt specificate dotarile si localizarea pe harta, deci oaspetele stie de la bun inceput de ce conditii va avea parte.
Pot prelungi sederea?
Desigur. Dar, nu se poate garanta ca aceeasi locatie va fi disponibila. Sistemul de inchiriere in regim hotelier activeaza ca si in unitatile de cazare de tip hotel. Functionam pe baza de rezervare si astfel, in functie de programarile pe care le avem in acea perioada, putem pune la dispozitie o locatie anume pentru prelungirea sederii. De preferat sa cunoastem din timp aceste detalii.
Nu pot prelua apartamentul la o anumita ora. Cum procedez?
De obicei dispunem de un program de check in si check out. Dar suntem flexibili, un alt avantaj de a colabora cu noi. Astfel, la cerere, vom stabili impreuna cu oaspetele o ora la care este convenabila sosirea sau plecarea.
Sunt impreuna cu familia. Ce ar trebui sa aleg?
Avantajul inchirierilor in regim hotelier se refera de asemenea la faptul ca nu va conta numarul de persoane, ci numarul de nopti petrecute in cadrul apartamentului/garsonierei ales/aleasa. Asadar, se poate alege un apartament cu doua sau trei camere, in functie de numarul de persoane. Apartamentele sunt dotate si cu canapea extensibila, ce poate deveni loc de dormit de asemenea.
In ce stare sunt apartamentele?
Nu doar ca locatiile sunt de mare interes, pe marile bulevarde, dar sunt de asemenea complet dotate si utilate, amenajate placut, primitoare. In plus, multe dintre acestea sunt constructii noi, ceea ce desigur inseamna din nou un avantaj. Blocurile sunt sigure, amenajate si compartimentate dupa concepte moderne. Asadar ce va punem la dispozitie se refera la locatii nu doar aspectual vorbind cu o buna cotatie, ci si dotate aferent, deloc inghesuite.
Cum fac rezervarea? Cum o anulez?
Pentru a intra in contact cu noi pagina oficiala www.apartamente-regimhotelier.ro este poate o maniera mai facila. Rezervarea se poate realiza in cadrul paginii, online sau telefonic. Vom confirma imediat si vom transmite informatiile necesare imediat dupa.
In cazul in care se doreste anularea sau modificarea datelor, procedura este similara.
Servicii extra
Pentru cei care isi doresc confortul precum la hotel trebuie sa stie ca avem la dispozitie serviciul de transfer catre aeroport. O limuzina este disponibila sau dupa caz se pot transporta si grupuri, cu masina noastra si sofer.
Detalii suplimentare sunt oferite celor interesati online sau oricand suntem contactati cu privire la aspecte de interes oaspetilor nostri.